rozšířené vyhledávání
SK | EN | CZ
NejprodávanejšíNovinky
10,80 €Cena bez DPH
Do košíka

NejčtenějšíNovinky

Středověk ve službách a úřadech

Ve firmách našich zákazníků mě často pozitivně překvapují různá zlepšení, optimalizace procesů, přinášení hodnoty zákazníkům fascinujícími inovacemi. ... čtěte více27. 07. 2016

Jak pracovat s emocemi

Když jsem se v roce 2012 zúčastnil USA Study Tour, skoro ve většině navštívených firem rezonoval pojem emoce a emoční inteligence. Pamatuji si na ... čtěte více20. 07. 2016

Nebojte se s daty experimentovat - část 3.

Ve firmách stále převažuje vyžívání metod zaměřených na odhalení příčin vzniknutých problémů, které jsou subjektivního ... čtěte více07. 07. 2016

Odhalte potenciály v údržbě!

V naší praxi se často setkáváme se dvěma názory - "Naše údržba funguje velmi dobře, nejsou tam téměř žádné problémy." A "Naše ... čtěte více29. 06. 2016

Růst nebo bujení

"Příští rok plánujeme tržby ještě o 8% vyšší," dozvídá se člověk koncem roku na poradě. Když se zeptá jednoduchou otázku: "Proč růst?", zůstane v ... čtěte více22. 06. 2016

Správně a přesně cílit, protože...

... chci najít dobrou dovolenou, ... potřebuji vyřešit problém, ... toužím posunout věci konečně dopředu,         ... čtěte více21. 06. 2016

Požáry v Babylonu

Aneb co má společné údržbář s požárníkem? čtěte více02. 06. 2016

Znát slona

Živé otevřené systémy jsou celistvé. Jejich charakter je závislý na celku. Totéž platí pro firmy; porozumění těm ... čtěte více21. 05. 2016

Šmejdi

Lži a promyšlené manipulativní nátlakové techniky, jejichž jediným cílem je donutit protistranu k nevýhodným obchodům, nejsou jen ... čtěte více09. 05. 2016

Pouze z pravidelného auditu můžete očekávat přínos

Pokud se ve firmě řekne slovo audit, mnoho pracovníků napadne myšlenka na to, co všechno ve firmě nefunguje, co budou auditoři kontrolovat, kolik ... čtěte více09. 05. 2016
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Strana 4 z 9
© 2012 IPA Czech, All rights reserved