rozšířené vyhledávání
SK | EN | CZ
SouvisejíciNovinky

Optimalizace logistických systémů

320,00 €cena bez DPH
384,00 € s DPH


Termín konání: 02. 10. 2018 - 03. 10. 2018
Místo konání: Žilina

Do košíku

Úvod
Program:
08:30 - 16:00
  • Snižování stavu zásob - funkce zásob, důležitost jejich řízení, jak správně hodnotit jejich stav, jaká opatření je možné aplikovat
  • Zlepšování plnění termínů
  • Zkracování průběžných dob výroby
  • Redukce logistických nákladů
  • Outsourcing výrobních a logistických procesů - výhody a nevýhody, kroky implementace, požadavky na potřebné vstupní data, výstupy a přínosy
  • Jaké služby se dají outsourcovat v rámci logistických činností
  • Měření přínosů optimalizačních opatření - ukazatele efektivnosti, logistické ukazatele, jak měřit výkonnost a přínosy outsorcovaných služeb, vyhodnocení nákladů a nasmlouvaných jejich výše
Cílová skupina:
  • střední management, 
  • manažeři nákupu a logistiky, 
  • vedoucí odboru logistiky, 
  • nákupu a skladového hospodářství, 
  • vedoucí výroby, 
  • průmysloví inženýři
Místo konání:
IPA Slovakia, s.r.o.
Predmestská 8600/95
010 01 Žilina

Ako sa k nám dostanete

Poznámka k ceně:
  • V účastnickém poplatku je zahrnuta účast na semináři, podkladové materiály v tištěné formě, oběd, občerstvení a osvědčení o absolvování.
  • Ubytování není zahrnuto v účastnickém poplatku.
  • Účastnický poplatek je potřebné uhradit na základě zálohové faktury, ktorou Vám pošleme před seminářem, pokud není předem dohodnuto jinak.
  • Storno objednávky:
    • 21 dní před začátkem akce lze uskutečnit bezplatné storno.
    • 20 - 16 dní před začátkem akce se účtuje storno poplatek ve výši 30% z ceny.
    • 15 - 8 dní před začátkem akce se účtuje storno poplatek ve výši 50% z ceny.
    • 7 - 1 dní před začátkem akce se účtuje storno poplatek ve výši 75% z ceny.
    • Při neúčasti přihlášeného zákazníka na akci se účtuje 100% -tní storno poplatek.
    • Změna osoby účastníka je možná elektronicky na adrese info@ipaslovakia.sk.
  • Celé znění Obchodních podmínek najdete tady.

VÝHODNĚJŠÍ CENA

Při přihlášení dvou a více účastníků na jeden seminář nebo při přihlášení jednoho účastníka na víc seminářů získáte tuto slevu:

  • 2-3 účastníci - Sleva 5 % (slevový kupón A648-749A-C02E)
  • 4 a víc účastníků - Sleva 10 % (slevový kupón A7DB-CB9C-65D2)

Slevu získáte uvedením slevového kupónu při registraci na stránce www.ipaslovakia.sk a www.ipaczech.cz, nebo to uveďte při objednání semináře do poznámky. Uvedené slevy neplatí pro konference, fóra a komplexní rozvojové programy.

Ohlasy účastníků:

"Dovoľte mi touto cestou poďakovať za profesionálny prístup školiteľov a Vašej spoločnosti s akým pristupujete ku školenej problematike. Chcel by som vyzdvihnúť zanietenosť školiteľov, aktuálnosť tém s možnosťou ich praktického využitia. Ďalej by som rád poďakoval za ústretovosť a pomoc pri riešení aktuálnych logistických problémov v našej firme. Už teraz sa teším na ďalšiu spoluprácu."
Ing. Róbert Fusko, DOKA DREVO, s.r.o.


"Co se týče semináře Logistik Expert, tak jsem nadmíru spokojen a již některé aplikace zejména z modulů 3 a 4 již aplikuji do praxe."
Pavel Pastrňák, KOVONA SYSTEM, a.s.


"Školenie hodnotím veľmi pozitívne. Teoretická časť k veci, v praktickej časti aktívne zapájanie školiacich. V každom module boli uvádzané príklady z praxe, ktoré mi pomôžu efektívnejšie riešiť problémy vo firme. Prístup školiteľov pozitívny."
Mgr. Lukáš Chovaňák, Whirlpool Slovakia, spol. s r.o., o.z. výroba domácich spotrebičov Poprad

„Semináře Škola logistiky, které jsem měl možnost absolvovat mě nadchly a můžu je vřele doporučit. Překvapilo mě, kam se posunula úroveň logistiky od doby, kdy jsem studoval na VŠ. Semináře byly vždy perfektně zorganizované, dokonale připravené ze strany lektorů IPA Slovakia. Velkým přínosem a oživením byla účast hostů z externích firem, případové studie z praxe a tréninkové hry."

„Dobrá organizace a příprava. Logické uspořádaní a návaznost témat. Sdílení praktických zkušeností účastníků, návštevy podniků."

„Poučné, veľmi zajímavé."

„Veľmi dobrý a obsiahli program celého školenia."

„Kurz mi vyhovoval jak z pohledu zvolených oblastí, tak rozsahu. Jednotlivé moduly byly dobře připravené."

"Vzdelávací program splnil všetky očakávania, jednotlivé semináre mi dali nové vedomosti. Určite využijem v práci získané poznatky. Ďakujem."

"Veľmi dobrý, náučný, nové informácie, ktoré určite použijem v našej firme."

"Zo vzdelávacieho programu mám veľmi dobrý celkový dojem. Rozsah a program školenia dôkladne spracovaný a prednesený."

Školu logistiky doteraz absolvovali zástupcovia týchto firiem: Visteon Interiors Slovakia, s.r.o., Elektronika Slovensko, a.s., Philip Morris ČR, a.s., KOVONA SYSTEM, a.s., Slovalco, a.s., Continental Automotive Czech Republic, s.r.o., UDENCO, s.r.o., ZF LEVICE, s.r.o., Honeywell, spol. s r.o. , BONATRANS GROUP, a.s., Continental Matador Rubber, s.r.o., Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o., Lear Corporation Seating Slovakia, s.r.o., Senec a i.

O své zkušenosti se podělí:

Školení na míru

Chcete připravit vzdělávání pro celou skupinu nebo upravit program? Rádi Vám připravíme školení nebo dlouhodobý rozvoj pracovníků přímo na míru.
 

POTřEBUJETE PORADIt?

Zavolejte nám: +421 41 23 99 090 / 80
Napište nám: info@ipaczech.cz




© 2012 IPA Czech, All rights reserved