rozšířené vyhledávání
SK | EN | CZ
SouvisejíciNovinky

Robotika pro střední a malé firmy

160,00 €cena bez DPH
192,00 € s DPH
Jak efektivně zvýšit produktivitu při nedostatku lidí, častých změnách sortimentu a malých výrobních dávkách.

Termín konání: 14. 06. 2018
Místo konání: Trenčín

Pozvánka na stiahnutie: otvoriť pozvánku

Do košíku

Úvod
Cíl:

Pokud jste si mysleli, že si ve vaší výrobě zatím nemůžete roboty dovolit, je na čase to přehodnotit.

  • Prezentovat možnosti automatizace nejen pro velké, ale i pro malé slovenské firmy
  • Seznámení s problematikou robotiky se světovou jedničkou v kolaborativní robotice
  • Praktické ukázky a využití v praxi včetně návštěvy výrobního provozu s robotem
  • Možnosti nasazení robotiky při malých dávkách a časté změně sortimentu
  • Workshop - naučíte se sami programovat kolaborativní roboty a na místě si vyzkoušíte vytvořit koncept pracoviště pro Vaši firmu
  • Ukázky Case study - aplikace u zákazníků
  
  
Program:

8:30 - 12:00 

Prvky Industry 4.0 pro výrobu a montáž, nové trendy a nástroje automatizace a robotizáce, kamerové a vizuální prvky

Ukázky a videa o praktickém nasazení kolaborativních robotů

Bezpečnost práce s kolaborativním robotem

  • Současná legislativa
  • Kolaborativní a kooperativní režim robotů vs. tradiční robotika
  • Kdy a proč se používají dodatečné bezpečnostní prvky
  • Možnosti zvyšování bezpečnosti

Financování

  • Pohledy na návratnost robotů - spolupráce s člověkem, nahrazení rutinních operaci, zvýšení kvality, zvýšení produktivity procesu, otevření další změně
  • Leasing a možnosti financování robotů
  • Při popisu vašeho požadavku dostanete přibližnou cenu řešení
12:00 - 13:00
Oběd

13:00 - 14:45

Ukázka práce kolaborativních robotů:

  • kolaborativní robot a obráběcí centrum
  • kolaborativní robot a montážní pracoviště, linka
  • kolaborativní robot a balící pracoviště

Programování kolaborativního robota - práce ve skupinkách

Přineste si svoje komponenty, na kterých si ukážeme:

  • Uchopování
  • Překládání do krabice
  • Otáčení
  • Používání nástroje
Ukázka jednoduchosti programování

16:00 - 16:30

Závěrečná diskuse 

  

O svoje zkušenosti se podělí:

Ing. Matúš Višňanský, IPA Slovakia, s.r.o.
Zabývá se implementací vybraných metod štíhlé výroby, metodami zvyšování produktivity a zaváděním konceptu produktivní údržby. Odpovídá za oblasti Analýzy, měření, normování práce a oblast ergonomie pracoviště. Je garantem vzdělávacího programu Expert normovač. Spolupracoval a vedl projekty nebo vzdělávání ve firmách MKEM, Swedwood, ZF Sachs, Doprastav, Whirlpool, Tatramat, SE Bordnetze, Bodet Horst, Schott, BSHG, Finidr, Kompan a dalších.
www.ipaslovakia.sk



Ing. Andrej Bielik, STIMBA, s.r.o.
Od dětství vyrůstal s firmou BOST, kterou založil v roce 1990 jeho otec Vladimír Bielik a za roky prošel všemi pozicemi a odděleními od pomocných prací přes ekonomické, obchodní až po technické úkoly. Při práci vystudoval na Ekonomické univerzitě v BA. Posledních 10 let se věnuje především projektům v robotice a automatizaci, prodeji CNC strojů a CNC výrobě, jakož i koordinaci R & D projektů. Patří mezi absolventy IPA Podnikatelské univerzity a IPA Akademie inovaci. V spin-offe Bost, firmě Stimba je nadšencem a propagátorem nejnovější generace robotiky - kolaborativních robotů.
www.stimba.sk




Cílová skupina:
  • vrcholový a střední management v oblasti výroby,
  • projektoví manažeři,
  • průmysloví inženýři,
  • vedoucí pracovníci,
  • mistři, team lídři
Místo konání:
STIMBA, s.r.o.
Súvoz 1/1662,
911 01 Trenčín

Poznámka k ceně:
  • V účastnickém poplatku je zahrnuta účast na semináři, podkladové materiály v tištěné formě, oběd, občerstvení a osvědčení o absolvování.
  • Ubytování není zahrnuto v účastnickém poplatku.
  • Účastnický poplatek je potřebné uhradit na základě zálohové faktury, ktorou Vám pošleme před seminářem, pokud není předem dohodnuto jinak.
  • Storno objednávky:
    • 21 dní před začátkem akce lze uskutečnit bezplatné storno.
    • 20 - 16 dní před začátkem akce se účtuje storno poplatek ve výši 30% z ceny.
    • 15 - 8 dní před začátkem akce se účtuje storno poplatek ve výši 50% z ceny.
    • 7 - 1 dní před začátkem akce se účtuje storno poplatek ve výši 75% z ceny.
    • Při neúčasti přihlášeného zákazníka na akci se účtuje 100% -tní storno poplatek.
    • Změna osoby účastníka je možná elektronicky na adrese info@ipaslovakia.sk.
  • Celé znění Obchodních podmínek najdete tady.

VÝHODNĚJŠÍ CENA

Při přihlášení dvou a více účastníků na jeden seminář nebo při přihlášení jednoho účastníka na víc seminářů získáte tuto slevu:

  • 2-3 účastníci - Sleva 5 % (slevový kupón A648-749A-C02E)
  • 4 a víc účastníků - Sleva 10 % (slevový kupón A7DB-CB9C-65D2)

Slevu získáte uvedením slevového kupónu při registraci na stránce www.ipaslovakia.sk a www.ipaczech.cz, nebo to uveďte při objednání semináře do poznámky. Uvedené slevy neplatí pro konference, fóra a komplexní rozvojové programy.

Ohlasy účastníků:
"Výstižné, poučné, super praktické ukázky."

"Seminář mě zaujal svým obsahem jak po teoretické stránce, tak po praktické."

"Nejlepší byla tapraktická část, možnost vyzkoušet si programování."

Školení na míru

Chcete připravit vzdělávání pro celou skupinu nebo upravit program? Rádi Vám připravíme školení nebo dlouhodobý rozvoj pracovníků přímo na míru.
 

POTřEBUJETE PORADIt?

Zavolejte nám: +421 41 23 99 090 / 80
Napište nám: info@ipaczech.cz




© 2012 IPA Czech, All rights reserved